Uppköpt

Hej kära läsare.

Anledningen till att jag inte har bloggat på länge är den att jag har suttit i förhandlingar med massa olika intressenter.


Det har vart många bud och turer ska ni veta.


Frukostmöten, bruchmöten, lunchmöten, kavaj, slips you name it.

Det är ingen dans på rosor att vara en eftertraktad bloggare, det har vart riktigt riktigt tufft.


Nöjesfabriken AB drog det längsta strået, trotts alla rykten om att Forbes.com redan hade vunnit dragkampen om mig.


Det var minst sagt ett generöst kontrakt jag skrev på. Mitt kontrakt får Cristiano Ronaldos övergångssumma att blekna.


Så nu är Porschen, lägenheten på vågmästarn och resan till Ibiza avbetalat.


Sidan jag kommer skriva åt är http://www.sommaronsdag.blogg.se/

Det är Nöjesfabrikens storsatsning under sommaren.

Så det är bara att ni ändrar startsida från minani till sommaronsdag.


Självklart hade de inte råd att ha mig längre än till augusti.

Om jag inte blir uppköpt kommer jag återvända till denna sida.


/Minani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0