Mensas talangscout vill....

Mensas talangscouter kontaktade mig imorse och är jätte angelägna om att få komma i kontakt med alla er tjejer som kritiserade förra inlägget. Ni kan maila dem på [email protected]


Blev så mycket kommentarer så att man knappt hängde med i förra inlägget.

Det va riktigt skrämmande att se vilken dörröppnare mitt inlägg var för alla naiva tjejer som inte visste bättre. Vet ju att större delen utav de menlösa påhoppen kommer ifrån exets "kompisar".

Trots det bjuder jag på mig själv och lägger in ett nytt inlägg så alla ni snygg, självständiga, intelligenta ja listan kan göras hur lång som helst. Ni kan forstsätta berätta för mig vad jag är för människa och vad ni är för perfekta människor!


Skriv av Er all ilska, hat och avundsjuka ni ligger inne med. Va inte blyga och skriv absolut inte vad ni heter för det är ju bara små människor som står för sina argument. Glöm inte att ta med hur älskade och säkra ni är så ni får fram hur dåligt jag mår och hur mycket mindervärdeskomplex jag sitter inne med. Använd olika nick från samma ip-adress så att det verkar som att ni är hur många som helst som tycker att jag är patetisk när jag svarar på Era kommentarer.
Uteslut logik och verklighetsförankring eftersom det inte är väsentligt alls.


Jag gör detta för Er skull!
Eller var inte jag självisk? Hmm ni vet bäst.


Kommentarer
Postat av: Nora

exets kompisar menar du mig då eller?

varken jag eller Erika har kommenterat i denna bloggen ... så du får nog ta och kolla upp den där ip adressen igen!

2009-02-16 @ 16:32:31
Postat av: Erica Berg

Nu är de ju så att Rosita Nilssons vänner består utav mig och Nora. Jag har inte kommenterat nåt i föregående blogginlägg, och inte Nora heller verkar de som?



Ciao!















2009-02-16 @ 16:41:36
Postat av: Minani.blogg.se

Rosita har gått i god för att Erica inte har skrivigt något så jag har inte misstänkt henne.

Det enda jag fick upp var karlstad universitet på ipnummret,men du avslöjade dig själv precis.



Nora om Mensas talangscout vill....:

exets kompisar menar du mig då eller?

varken jag eller Erika har kommenterat i denna bloggen ... så du får nog ta och kolla upp den där ip adressen igen!

IP: 130.243.29.188 16 Februari, 16:32



KRITIK! om Fula tjejer:

Hahaha otrevligt ... du är allt rolig du. Jag argumenterar inte för något, jag kritiserar dig bara som människa. Lägger man upp en blogg så får man nog förvänt sig att folk skriver saker som man inte alltid gillar. Slutsatsen jag har dragit är ju inte positiv direkt. Tycker människor som dig, med egon större än solen borde helt enkelt försvinna. Tragisk helt enkel, och från det du skriver ogillar jag dig rakt av. Att du skriver om fula tjejer etc är ju bara ännu värre. Men men, keep up the crappy blogg :)

IP: 130.243.29.188 16 Februari, 15:02



KRITIK! om Fula tjejer:

Hahaha, är det nu mellanöster tempramentet kommer fram? Vågat att tala om min intelligens, när det sitter en enkeltänkande bartender på andra sidan.... som vad jag har hört, ljuger om det ena och det andra. Roligt att du tar åt dig, visar ännu mer på din osäkerhet som själv så stolt säger att du inte har men men. Fortsätt med bloggen, verkar ju får konstruktiv kritik.

IP: 130.243.29.188 16 Februari, 14:00





KRITIK! om Fula tjejer:

Hallå hallå, har tagit mig tiden och läst lite här. Får lov och säga att du är en rätt tragisk människa, plus att du är tillsammans med en tjej som är HELA 19år och du själv är 28 är ju rent ut sagt tragiskt! Du måste vara så rutten inombords och så sjukt osäker att du umgås med en 19åring som inte har intelligensen att se vilken jävla DOUCHEBAG du är. Herrgud mannen, väx upp och kom ur ditt jävla big brother liv!

IP: 130.243.29.188 16 Februari, 12:35



Du skrev från ip nummer 130.243.29.188 samma som KRITIK!

Bra försök Nora.



2009-02-16 @ 16:46:07
Postat av: Nora

skämtar du med mig?? hahah tror du att jag är den enda på karlstads universitet som sitter på deras nät eller? det går 10 000 personer på Kau !

2009-02-16 @ 17:08:37
Postat av: Nora

visst att jag satt i bibloteket när jag skrev mitt förra inlägg men jag är nog inte den enda som läser din blogg ska du se.. kolla upp hur många vänner du har på facebook som läser på kau :)

2009-02-16 @ 17:12:28
Postat av: Nora

p.s men visst tro att det är jag, du kan ju fortsätta skriva massa skit om mig här på din blogg om det får dig att må bättre med tanke på att jag inte har gjort dig ett jävla skit snarare tvärtom!

2009-02-16 @ 17:14:35
Postat av: Minani.blogg.se

Oj! Ännu ett avslöjande!



Erica Berg om Mensas talangscout vill....:

Nu är de ju så att Rosita Nilssons vänner består utav mig och Nora. Jag har inte kommenterat nåt i föregående blogginlägg, och inte Nora heller verkar de som?



Ciao!



IP: 81.226.77.235 16 Februari, 16:41



Ankungen om Fula tjejer:

Självrespekten Andrea? Stora frågan efter ditt inlägg är om du har hört talas om SJÄLVINSIKT?



Jag vet att jag inte har ett fördelaktigt yttre som passar in på dagens ideal. Va e de för hemskt att erkänna de för sig själv och sin omgivning? Likaväl som jag vet att jag har typ 5-10 kgs övervikt som jag just nu kämpar att bli av med?



Däremot vet jag att det finns killar som tycker att jag e skit snygg, men det är också killar som inte har ett fördeaktigt yttre enligt dagens ideal. Vi så kallade "ankungar" av mr.Sten



Och vem eg. bestämmer vem som är ful och vem som är snygg?



Sedan väljer jag inte vänskap efter utseende, men de vet vi ju att du gör nu....? Som att alla dina vänner e snygga då? Vem e ankungen i ditt kompisgäng, (alltså minst snygg och som bara hänger med dej för att framstå som snyggare)?



Hihihi ja man slutar aldrig att förvånas..... :)



IP: 81.226.77.235 13 Februari, 15:44



Ett riktigt höns om Fula tjejer:

Mr.Sten:



Så i ditt gäng är alla klockrena tuppar då eller? Och vem e de som avgör de?



Sen är de väl tur att alla har olika smak: att snygga höns i andras ögon e riktiga ankungar, och ankungar i andras ögon e riktiga höns... Hänger Mr.Sten med i ekvationen? ;)



Därför tycker jag att Samins inlägg e riktigt patetiskt faktiskt. Underhållande är de alltid för man kan ju inte annat än skratta ;)



IP:81.226.77.235 11 Februari, 18:59

2009-02-16 @ 17:20:30
Postat av: Minani.blogg.se

Nora:

Varje inloggare får en eget ipnummer, men det kanske är så att alla på universitet har tillgång till dina inloggningsuppgifter?

2009-02-16 @ 17:22:36
Postat av: Erica Berg

Hahaha jag har inte skrivit inläggen :) Vem det är kan du ju suga på ett tag till, plus att personen ifråga har skrivit från både min arbetsplats och hemifrån mig... :) Jag har ju fler kompisar som inte är gemensamma med Rosita, som inte heller tycker om dig... men det gör inget om du tror att det är jag för jag håller dessutom med vad personen har skrivit. :)



Ciao!















2009-02-16 @ 17:36:16
Postat av: Anonym

varsågod och ring :



Datasupporten 054 - 700 1695 [email protected] Mån-fre 10-15



så ska du få bekräftat att alla som sitter med bärbara datorer på Kau har samma Ip adress



:)

2009-02-16 @ 17:49:55
Postat av: Anonym

p.s Det var jag Nora som skrev det!

2009-02-16 @ 17:51:00
Postat av: Nicke Pit

"Nu är de ju så att Rosita Nilssons vänner består utav mig och Nora. "



HAHAHHA har hon bara två vänner!

2009-02-16 @ 18:52:16
Postat av: Anonym

hahaha håller med nicke!



"Nu är de ju så att Rosita Nilssons vänner består utav mig och Nora. "

2009-02-16 @ 20:30:06
Postat av: Catherine

Jag tycker inte om när människor skyller kritik på avundsjuka och liknande. Så fort någon inte fick vara med och leka när man var yngre eller om ngn var taskig.. ja då var det avundsjuka man skyllde på.

Jag tycker inte att ngn kommentar verkar komma från någon som skulle vara avunsjuk på dej eller ngn annan heller för den delen. Tycker mest det är upprörda tankar över ditt sätt att tänka.



Sen är det väl lite naivt av dej att påstå att vi utesluter logik och verklighetsförankring? Vilken logik är det vi utesluter och vilken verklighetsförankring? Människors logik, tro det eller ej, är ju extremt annorlunda.

Du har en del av den men absolut inte hela sanningen.

Finns säkert många som skulle utnyttja ngn för utseende, men VET också att det är många som utnyttjar KÄNDA ANSIKTEN, Människors Pengar, osv osv, vi har säkert alla suttit där ngn gång...på väg upp för karriärstegen eller av ngn annan anledning.. och man ska nog inte glömma bort det.



Vi tjejer(fula, smala, tjocka, korta?), tro det eller ej, är smarta nog att välja våra vänner efter intelligens och tillit, för har man inte det, ja.. då har man ingen vän.

2009-02-16 @ 22:06:35
Postat av: Rosita Nilsson

Jajjemänsan jag har mina två bästa vänner! Och dom är dom absolut bästa :)



Fler frågor på de?

2009-02-17 @ 14:20:34
Postat av: Fundersam

Absolut bästa? På att vara fruktansvärt pinsamma och korkade!

Om man kollar sammanstälningen på vad de har skrivigt för kommentarer så skulle inte jag skylta med att jag känner dessa tjejer.

2009-02-17 @ 15:50:31
Postat av: Gurra

Catherine:

"Vi tjejer(fula, smala, tjocka, korta?), tro det eller ej, är smarta nog att välja våra vänner efter intelligens och tillit, för har man inte det, ja.. då har man ingen vän."



Menar du "vi tjejer" som i "till skillnad från er killar" väljer vänner efter intelligens och - hör och häpna - tillit?



Tjejers skitsnack sinsemellan är ju ett tämligen välkänt fenomen och tjejers ständiga behov att alltid dela med sig av saker de fått höra 'i förtroende' är minst lika erkänd som killars ständiga behov att ja, ge kuken vad den behöver för att tala klarspråk.

2009-02-17 @ 16:55:54
Postat av: Catherine

Tja Gurra!

Nu var det väl så från början att ämnet handlade om oss tjejer så självklart är det det som jag menade när ja skrev så...Det är ju ingen tävling direkt mellan tjejer och killar..



Må så vara ett välkänt fenomen att tjejer snackar skit, men om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att skitsnack är ett rätt så välkänt fenomen överlag. Tycker folk snackar alldeles för mycket för sitt eget bästa oavsett kön.

2009-02-17 @ 17:21:33
Postat av: Nicke Pit

Vem utplånade alla bimbobrudarna som trodde att de hade något vettigt att komma med?

Det var mycket underhållande.

Fan då, nu för jag återgå till och spela harpan igen.

2009-02-18 @ 16:33:07
Postat av: Anonym

Värre är väl ändå när fula äckliga killar kommer fram till en och börjar ragga? Jag menar, vad tror de egentligen?

2009-02-20 @ 14:45:10
Postat av: Anonym

Jag har en fråga till rositas bästa vänner..

Om ni då inte har skrivit något av dessa inlägg och alla vet att ni inte tycker om samin, VARFÖR tar ni åt er och svarar DIREKT på allt han skriver?

Ni TVÅ var dom första som kommentera, alltså de två som är toppläsarna. myyyyyyyyyyyyyys

2009-02-20 @ 18:30:52
Postat av: gfhuiop

nobodys

2009-02-20 @ 20:03:27
Postat av: Stina

De är ju inte så smidiga. Det är för uppenbart att de är de som sitter och postar hela tiden.

Tror Erica och Nora är kåta på han som har bloggen.

2009-02-20 @ 21:00:07
Postat av: HAAAAA

väx upp och kom ur ditt jävla big-brother liv?sägs av någon som uppenbarligen följer programmet och vet vad den pratar om.. bara för du blev fett dissad när du sökte dit? Och? han träffar en tjej som är 19? bara för du sitter på andra sidan skärmen med rynkor i pannan o en dildo i handen, han kan väl inte hjälpa att han får ligga. han tillhör den "snygga-killen" kategorin? haha.. så sjukt kul att en "nolla" som ni uppenbarligen tycker han är, kan få er PRECIS DIT HAN VILL, för ni är så jävla blåögda att ni inte märker de! han skrev ett inlägg och han visste precis vart den "känsliga" punkten satt..de säger väl allt? o förresten så heter de temperamentet, men för en tjej som kritiserar mellanöstern så begär jag inte mer heller....

2009-02-21 @ 12:42:03
Postat av: Agent X9

Snälla kan inte någon länka bilder på Nora, Erica och Catherine. Det skulle vara sjukt kul att träffa på dom på krogen.

2009-02-21 @ 14:55:27
Postat av: jonte

hmm vilket serviceyrke ska jag välja, bartender eller mcdonalds? för och nackdelar tack.

2009-02-21 @ 14:58:08
Postat av: HAAAAA

Jonte räcker inte socialbidraget eller?

Om så är fallet kan du ju kolla med Samin för han är ju säljchef.

2009-02-21 @ 19:18:31
Postat av: Tjo

HAHAHAHA. Samin skapar debatt och livlig diskution. Sånt gillar vi.

2009-02-26 @ 12:12:42
Postat av: Madeleine

Tycker fortfarande att du ska skaffa bloglovin så människor kan prenumenera på din blogg Samin!

Du kommer få massa prenumeranter som provoceras av dina sjukt roliga inlägg hahaha!



Kram på dig

2009-03-05 @ 15:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0