Fula tjejer

Fula tjejer är sluga som rävar!

Det de inte fick i utseende fick de luriga jävlarna i listighet.

Slugare människor än fula tjejer finns inte.


De hjärntvättar de snygga tjejerna så att snyggingarna tror att det är okej att umgås med fula människor, inte nog med det. De utnyttjar snyggingarna för att få kontakt med killar.

Killar som inte ens skulle kolla åt deras håll om de inte stod med snyggingarna.

Men längre än hit räcker dock inte deras list, för här tappar de verklighetsuppfattningen och tror de att de verkligen har en chans att få killarna som dras till kompiskretsen enbart pga. de snygga tjejerna som flugor gör till kamelskit i Sahara.

  

Alla killar vet ju att man måste vara trevlig och social mot de fula tjejerna i gänget för att öka chanserna hos snyggingarna. Annars är det kört!!!


Det är då de naiva fula tjejerna tror killarna är intresserade utav dem.

Men det slutar alltid med att de fula tjejerna blir sårade och de snygga får killarna.


Måste få citera en god troende vän.

•-         Alkohol skapades utav gud för att fula människor ska få sig något också.


Så när ni ser en alkoholist så vet ni att människan är jävligt ful och har alltid varit det.

När ni ser en ful tjej så vet att den kommer att bli alkoholist.

Enkel mattematik.


Kommentarer
Postat av: Rosita

Vilken tur att du har tillgång till alkoholen då ;D

2009-02-10 @ 00:36:37
Postat av: Minani

Oj, chockerande att du som är ute tors, fre och lördag varje vecka skrev den kommentaren.

HAHAHA

2009-02-10 @ 10:59:46
Postat av: E

och då vet vi varför du umgås med dom snygga killarna ?



Enkel mattematik

2009-02-10 @ 12:46:25
Postat av: Anonym

Du är ute miiiinst lika mkt these days seeerrruu :P

2009-02-10 @ 13:27:22
Postat av: Minani

E visste att du alltid har vart intresserad utav Bengan!



Kul att du tog åt dig annars hade du inte ens brytt dig att kommentera. De som reagerar på detta inlägg är de som har dåligt självförtrodende och ser sig själva som den fula i gänget. Och när man inte är intelligent nog att kunna argumentera så brukar man säga något liknande som: - men du kan vara det själv. Det är väldigt vanligt förekommande på dagis och fritids.Dessutom anonym.



R: Verkligen inte sseeedduuuu önskar att jag kunde hålla ditt tempo, men det går inte :)

2009-02-10 @ 14:33:45
Postat av: Anonym

absolut, men du som skrev inlägget. Hur ser du på den saken ? Det kom faktiskt från dig.

2009-02-10 @ 14:44:40
Postat av: Anonym

Du är ganska kontrollerande tror jag. Och jag tror att dom tjejerna du levt med har mått väldigt dåligt under tiden dom haft kontakt med dig, jag tror du inte unnar en tjej ett bra självförtroende dock för att du inte har det själv. To bad

2009-02-10 @ 14:48:33
Postat av: Minani

Anonym 1 Hur jag ser på saken kan du ju läsa i detta inlägg



Anonym2 Jag tror du är en ful tjej som ganska nyligen har upplevt ett liknande senarium.

Du tror mycket och vet väldigt lite.

Du målar upp en bild som inte ens speglar mitt inlägg. Låt inte helgens nederlag gå ut över mig.

Och använd ditt riktiga namn och mu ska vara så tuff.

2009-02-10 @ 17:23:26
Postat av: Mr.Sten

Kan inte göra annat än att hålla med till punkt o prickar med denna skribent! Slår aldrig fel.



Stöter man på ett gäng fina höns så finns det alltid några ankungar som ska blanda sig i!



Sayonara!

2009-02-11 @ 13:56:39
Postat av: Ett riktigt höns

Mr.Sten:



Så i ditt gäng är alla klockrena tuppar då eller? Och vem e de som avgör de?



Sen är de väl tur att alla har olika smak: att snygga höns i andras ögon e riktiga ankungar, och ankungar i andras ögon e riktiga höns... Hänger Mr.Sten med i ekvationen? ;)



Därför tycker jag att Samins inlägg e riktigt patetiskt faktiskt. Underhållande är de alltid för man kan ju inte annat än skratta ;)

















2009-02-11 @ 18:59:03
Postat av: Ett riktigt höns

Mr.Sten:



Så i ditt gäng är alla klockrena tuppar då eller? Och vem e de som avgör de?



Sen är de väl tur att alla har olika smak: att snygga höns i andras ögon e riktiga ankungar, och ankungar i andras ögon e riktiga höns... Hänger Mr.Sten med i ekvationen? ;)



Därför tycker jag att Samins inlägg e riktigt patetiskt faktiskt. Underhållande är de alltid för man kan ju inte annat än skratta ;)

















2009-02-11 @ 19:00:25
Postat av: Ankungen

Nää fy fan va lågt skrivet.... Jag är själv den där tjejen du skriver om som ser minst bra ut i mitt kompis-gäng... Men jag har alltid fått höra att det är mej killarna tycker om å snacka med å ha kul med, tillskillnad mot mina snygga vänner som dom säger är helt tomma innanför pannbenet, och framför allt väldigt osäkra då dom bara identiferar sig med hur de ser ut hela tiden istället för att slappna av å ha kul....?



Så min erfarenhet är att killar i längden hellre går på personligheten i ett förhållande än utseende....



Fast med tanke på att du har varken utseende eller personligheten så undrar jag verkligen hur du kunde få Rosita att stanna kvar hos dig så länge?

2009-02-11 @ 20:38:18
Postat av: Ankungen

Nää fy fan va lågt skrivet.... Jag är själv den där tjejen du skriver om som ser minst bra ut i mitt kompis-gäng... Men jag har alltid fått höra att det är mej killarna tycker om å snacka med å ha kul med, tillskillnad mot mina snygga vänner som dom säger är helt tomma innanför pannbenet, och framför allt väldigt osäkra då dom bara identiferar sig med hur de ser ut hela tiden istället för att slappna av å ha kul....?



Så min erfarenhet är att killar i längden hellre går på personligheten i ett förhållande än utseende....



Fast med tanke på att du har varken utseende eller personligheten så undrar jag verkligen hur du kunde få Rosita att stanna kvar hos dig så länge?

2009-02-11 @ 20:38:45
Postat av: Minani

Tack Mr. Sten!



Ett Riktigt höns, jag skriver om tjejer om du nu har missat det. Killar och tjejer är helt olika gällande allt. Kul att du tycker min blogg är underhållande. Om du nu tycker att inlägget är patetisk så skulle du inte ens orkat kommentera den.

Det är så verkligen ser ut och det vet du om. Och om du vill komma med kritik kan du ju skriva ditt riktiga namn, det är patetiskt att vara anonym!



Ankungen:

Att du ens kommenterar detta inlägg är väldigt komiskt. Om du verkligen tror på det du skrev så tycker jag riktigt synd om dig. Vakna upp! Omedelbart! Om vi jämför dig med dina tjejkompisar så har ju du inte var i närheten utav andra killar. I längden? De måste ju ha något att gå på vid första ögonblicket, ja utseende. Och eftersom du saknar det så får killarna aldrig chansen att lära känna dig. Killar kan slappna och ha kul med dig för att de inte är ett dugg intresserade utav dig de vill bara ha dina kompisar. Hur många förhållanden har du haft?

Du va att ett ämne läsarna gillade, funderar på att fortsätta blogga på detta spåret.

2009-02-12 @ 11:06:11
Postat av: Mr.Sten

Riktigt Höns:

Va väl er tjejer vi snackade om...sa ingetning om de egna gänget. Sa väl aldrig att alla killar är riktigt "tuppar"!? Jodå jag hänger allt med i ekvationen. Tur att det finns ankor till de andra ankorna. Sen så sitter det i betraktarens ögon, vad som är höna och va som är anka!?



Ankungen: Du bevisar ju precis va hela Minanis inlägg handlar om....kan ju bara citera en mening: "Alla killar vet ju att man måste vara trevlig och social mot de fula tjejerna i gänget för att öka chanserna hos snyggingarna. Annars är det kört!!!"



Kan ju inte göra annat att hålla med Minani än att säga att de är ju ingen kille som går fram o pratar med en tjej som ser kanske mindre bra ut ihopp om att hon kanske är snäll eller trevlig istället. Utan de första man lägger märke till är utseendet och det är svårt att komma undan att de är så, bara att finna sig i det!



Jag tror och hoppas på många nya blogginlägg inom denna genre!

2009-02-12 @ 17:03:54
Postat av: Snygg Tjej

Jag håller med Samin på alla punkter, och är trött på att bli "lurad " av mina fula "vänner" bara för jag är snygg och framgångsrik, och umgås med det snygga folket!

2009-02-12 @ 20:16:24
Postat av: Andrea

Ankungen: Jag undrar vart självrespekten är hos dig.

Du nervärderar ju dig själv i ditt inlägg, vilket dåligt självförtroende du har. Stackars tjej!

Håller med att personligheten är viktigare än utseendet men det måste ju finnas något som lockar fram killarna så de kan lära känna en.

När inte ditt utseende lockar så tar du hjälp utav dina kompisars för att få visa upp din personlighet.



Kul att ni försöker dissa Samin och få det att låta som att han inte får några tjejer när ni vet egentligen hur det ligger till.

2009-02-13 @ 13:12:29
Postat av: Ankungen

Självrespekten Andrea? Stora frågan efter ditt inlägg är om du har hört talas om SJÄLVINSIKT?



Jag vet att jag inte har ett fördelaktigt yttre som passar in på dagens ideal. Va e de för hemskt att erkänna de för sig själv och sin omgivning? Likaväl som jag vet att jag har typ 5-10 kgs övervikt som jag just nu kämpar att bli av med?



Däremot vet jag att det finns killar som tycker att jag e skit snygg, men det är också killar som inte har ett fördeaktigt yttre enligt dagens ideal. Vi så kallade "ankungar" av mr.Sten



Och vem eg. bestämmer vem som är ful och vem som är snygg?



Sedan väljer jag inte vänskap efter utseende, men de vet vi ju att du gör nu....? Som att alla dina vänner e snygga då? Vem e ankungen i ditt kompisgäng, (alltså minst snygg och som bara hänger med dej för att framstå som snyggare)?



Hihihi ja man slutar aldrig att förvånas..... :)



2009-02-13 @ 15:44:22
Postat av: Anonym

Självrespekten Andrea? Stora frågan efter ditt inlägg är om du har hört talas om SJÄLVINSIKT?



Jag vet att jag inte har ett fördelaktigt yttre som passar in på dagens ideal. Va e de för hemskt att erkänna de för sig själv och sin omgivning? Likaväl som jag vet att jag har typ 5-10 kgs övervikt som jag just nu kämpar att bli av med?



Däremot vet jag att det finns killar som tycker att jag e skit snygg, men det är också killar som inte har ett fördeaktigt yttre enligt dagens ideal. Vi så kallade "ankungar" av mr.Sten



Och vem eg. bestämmer vem som är ful och vem som är snygg?



Sedan väljer jag inte vänskap efter utseende, men de vet vi ju att du gör nu....? Som att alla dina vänner e snygga då? Vem e ankungen i ditt kompisgäng, (alltså minst snygg och som bara hänger med dej för att framstå som snyggare)?



Hihihi ja man slutar aldrig att förvånas..... :)



2009-02-13 @ 15:44:40
Postat av: Kim.

Om inte ankungen har ett jevla fett BANKKONTO då är det värt att ta en extra funderare.

2009-02-13 @ 17:59:13
Postat av: Minani

Snälla någon hur mår du, sluta häng ut dig. Vem bryr sig om dina kilon, som säkert är 15-20kg för mycket. Gå och kladda ner blondinbellas blogg för vi kommer aldrig tycka synd om dig. Inte ens dina vänner tykcer synd om dig.



HAHAHHAHAHA! Klockrent Kimpa!

2009-02-13 @ 18:27:22
Postat av: Catherine

2009-02-13 @ 19:40:59
Postat av: Anonym

Det här är det larvigaste jag läst i hela mitt liv..

Jag har aldrig tidigare träffat någon som måste ha ett så jävla tråkigt liv att man sitter och skriver sånt här...

Börja fokusera på att ha lite roligt i livet istället och sluta hata så många människor.. vem fan orkar? VEM FAN HAR TIDEN ATT BRY SIG SÅ?

Jag antar att du har så mycket ego att du tror att du e snygg så frågan är ju egentligen hur du tror att du vet så mycket om hur fula männiksor beter sig..?

Kan inte förstå hur folk försvarar dig.. Det är för mig en mattematik som FAN inte går ihop..





(Tro gärna eller tyck att jag har borde ha dåligt sjävlförtroende eller att jag tar åt mig av detta om det känns bättre!)

2009-02-13 @ 19:52:53
Postat av: Catherine

btw, va jag, catherine som skrev de ovan, glömde fyll i namn ;)

2009-02-13 @ 19:54:00
Postat av: Minani

Så folk som bloggar har inget liv?

Tro mig jag tycker att detta är skitkul att ni osäkra och fula tjejer blir så upprörda och försöker skriva något kränkande tillbaka.

Så länge ni blir förbannade så är detta ta mig fan det roligaste jag vet. Jag hatar inte en massa människor. Vart fick du det ifrån? Har jag skrivigt nått om hat? Du är svaret på din egen fråga lilla Catherine, du orkar bry dig. Du går in och skriver en kommentar. Kom inte och säg att det inte är att bry sig. Mycket ego? Absolut varför skulle jag inte ha det? Men det har ju inget med att jag tycker att jag är att göra. Det vet jag pga all bekräftelse jag har fått. Jag vet hur fula människor beter sig för att jag har läst böcker om psykologi, beteendevetenskap och framför allt har den livserfarenheten. Jag kan faktiskt inte svara på varför folk tycker om mig så jävla mycket och försvarar mig. Inte för att det behövs för jag försvarar mig mer än gärna själv. Tror att det har mycket med att folk tycker att det är sant. Även ni fula tjejer vet att det är sant men vill inte att detta ska komma ut. Jag behöver inte tro eller tycka något om dig. Jag har träffat dig flera gånger och fått en uppfattning redan.

Hoppas du fick svara på alla dina frågor. Om inte är du välkommen att höra av dig ska jag förklara vidare för dig fröken lilla.

2009-02-14 @ 19:35:10
Postat av: Catherine

Jag säger inte att folk som bloggar inte har ngt liv. Läser många bloggar och tycker det är jävligt kul.

Menade absolut inte att vara kränkande eller ngt tillbaka utan är bara fundersam över varför du skriver som du gör. Tycker inte man uttrycker sig så om man har något innanför pannan och då syftar jag till det som du avslutar ditt jävligt trevliga meddelande med.

Skratta om du vill och tyck att jag bryr mig, ja det gör jag, jag bryr mig om människor som läser detta och eventuellt tar illa upp.

Håll bara vissa saker för dig själv. Du framstår som dum annars..



Aja, hoppas du har en trevvlig lörda.













2009-02-15 @ 00:28:02
Postat av: Mr.Sten

Detta kanske är den roligaste bloggen jag läst i hela mitt liv!!! Och då är denna blogg ändå inge klotterplank för komiker!



Älskar när folk som säger att de inte kunde bry sig mindre blossar upp och lägger inlägg efter inlägg! klockren dubbelmoral!



Tack alla ni osäkra tjejer som inte kunde bry er mindre men forsätter att skriva era inlägg! Ni förgyller mina dagar!

2009-02-15 @ 13:20:27
Postat av: M.A

Samin, det verkar som att de fula tjejerna inte va redo för sanningen riktigt än :)

2009-02-15 @ 13:47:33
Postat av: Carro - ful och eftertraktad av snyggingar

Visst är det väl roligt att blogga och visa upp för omvärlden hur vi tänker och tycker.

Ännu roligare tycker jag det är när någon bloggare (händer ganska ofta) klär av sig

språngande naken framför skärmen utan att själv veta om det. Denna blogg är ett bra exempel.

Den säger mycket om din person, och jag måste bara svara:



OJ, OJ, stackars liten...förstår att du måste vara ganska ung som inte förstått

att det finns så mycket viktigare saker hos människor än bara utseende.

Trots ung ålder är det faktiskt ganska tragiskt att du tror att vi tjejer väljer vänner efter

utseende, ungefär som barn väljer karameller efter färg och form istället för efter smak(?).



Kan tänka mig att du är lite av en 'bully' då du går så långt som att påstå att det inte ens skulle vara

okej för snyggingar att umgås med 'fula' tjejer. Då lider du säkert också som de allra flesta mobbare

av starka mindervärdeskomplex...visst, du är säkert asläcker, har de coolaste polarna, snyggaste brudarna, fetaste plånboken, status och stil,

MEN något gnager envist där inombords som inte vill släppa taget om dig riktigt än.

Något som får dig att känna dig så oerhört liten.

Oroa dig inte, sådant ger sig ofta med åldern.



Vi känner eller har nog alla känt åtminstone en person som tänkt som dej i unga år, och beroende

på hur länge man orkar stå ut innan mognad infinner sig, så vet man att ni ofta blir väldigt ensammma

i längden eller slutar i grupper där alla hänger sig åt ytliga preferenser. Då vet man ju också själv (om man besitter åtminstone genomsnittlig intelligens) att de personer man omger sig med egentligen integillar en för vem eller vad man är, utan endast för ytan.



Så långt så väl egentligen...om det nu inte vore så att jag VET (mitt tålamod m. dryga människor är mkt beundransvärt)hur dessa människor mår inombords då tonårens vilda dagar börja lida mot sitt slut.

De har ofta väldigt svårt att förstå varför de aldrig får uppleva den där äkta genuina lyckan, den som inte bara är ytlig och tillfällig.

Den som verkar göra alla så snuskigt tillfreds med att bli äldre och tråkigare.

(Ingen normal människa kan väl vara lycklig över att vilt festande, knullande, supande, galet dansande och ett allmänt frigjort liv börjar bli mindre lockande och beundransvärt).

Den lyckan som folk verkar finna genom de mest vardagliga saker, och som får de att älska sitt eget liv över allt annat. Det är en lycka som kräver ett öppet sinne och ett visst förstånd.



Jag skriver inte detta för att tracka ner på dej,

du verkar ju ändå få en viss kick av att få argumentera för din sak.

(Det brukar få små människor att känna sig stora)

Jag vill bara försöka påskynda din mognad så att du inte förlorar några viktiga

och betydelsefulla människor på vägen.

Tänk efter före!

Det FINNS viktigare saker än det som syns på ytan!

2009-02-15 @ 18:18:39
Postat av: Johan

Carro- De va fan de mest klockrena jag läst, och till 150 % sant! Där kan vi tala om beteendevetenskap och psykologi i allra högsta grad.



Som sagt speglar hela inlägget bloggskribenten upp i dagen...

2009-02-15 @ 20:10:16
Postat av: Minani

Carro: intressant skrivet!



Dock långt ifrån rätt. Kul att du tog dig tid och gissade hej vilt på vem och hur jag är. Vill börja med att säga att du har rätt när det gäller de positiva du skriver om mig. Resten så felar du på. Du tar upp min mognad ett par gånger som absolut inte har något med ytlighet att göra och vad jag skriver om.

Menar du att de psykologer och beteendevetare som pratar om att både människors och djurens attraktion har med utseendet att göra, är de barnsliga? Förlåt mig men du kanske vet bättre än dem. Påfågelteorin är bara något de har kommit fram till för att alla vetenskapsmän och sanningssökare är barnsliga.



Något som gör mig väldigt orolig gällande dig är att du verkar vara väldigt påläst inom området "inte må bra".

Man behöver inte vara hjärnkirurg för att räknat ut att den beskrivningen du försöker göra utav mig är du. Genom sig själv känner man andra som det så fint heter. Du har precis klätt av dig naken här i min blogg. Inte helt dock eftersom det finns ett par Carro och att jag inte orkar spåra ditt ip och skriva dina uppgifter i bloggen.



Jag mår inte dåligt Carro för att jag attraheras utav snygga människor. Eftersom jag redan är en lycklig människa så behöver inte jag söka lycka. Svårt att förklara för en människa som inte är lycklig så jag antar att du ser ut som ett frågetecken när du läser detta.



Hoppas att det va skönt för dig att för dig att lätta på ditt väldigt tyngda hjärta. Detta har verkligen genomspeglat ditt mindervärdeskomplex.

Steve Wonder hade sett det!



Tyvärr för din del så är jag en lycklig och mogen som älskar och är älskad. Så din tid du la ner på denna kommentar gav nog inte den effekten du va ute efter.



Jag fick mig ett gott skratt när jag kom till den delen där du påstår att folk som får en kick utav att argumentera för sin sak är små människor. Det är stora människor som vågar och kan argumentera för sina tankar och åsikter. Det är de som styr världen medans de små människorna som inte vågar stå för sina åsikter sitter tysta i ett hörn och mår dåligt.

Eller du kanske är större än alla världsledare, presidenter, politiker och alla de andra som har en åsikt och gör sig hörd.



Tycker att jag har gått och blivigt en psykologpappa åt er osäkra tjejer.

Att jag i kommentar efter kommentar ska behöva berätta för Er hur det ligger till är inget jag tänker fortsätta med gratis. Antingen så går ni till biblioteket och lånar böcker eller så googlar ni er runt på nätet och söker all information om detta ämne.

2009-02-15 @ 20:17:50
Postat av: Minani

Johan: Du kan inte ha läst mycket.

Kul att du "boostar" henne för hennes kunskaper inom psykologi och beteendevetenskap när hon hade fel i allt det negativa och att hon i själva verket pratade om sig själv.

2009-02-15 @ 20:22:15
Postat av: Big O

Haha, det här är ju sjukt underhållande. Den stora frågan är ju ni som kommenterar bloggen och "all den tid" skribenten lägger ner på sånt här. Det är ju sjukt mycket tid som lagts ner i kommentarfältet av er skulle jag vilja säga!

Jag kan verkligen inte hålla mig för skratt... Inte för att ni är fula eller sjukt socialt begåvade utan mest för att ni är så korkade.



Lycka till alla snygga, det verkar ju vara en last att se bra ut om man läser vad "den andra sidan" skriver... haha

2009-02-15 @ 20:51:05
Postat av: Bog O

en annan bra fråga är om ni fula hört talas om källkritik? Jag kanske är dum i huvudet när jag menar att en blogg kan vara ett rätt bra ställe att skriva provocerande saker mest bara för skojs skull... Sen att det råkar vara rätt fin dos sanning i det här är ju enbart min åsikt.

Alla vet ju hur det är att dras med "kompis" som alltid ska svansa med som man egentligen bara vill teleportera bort för att man sen ska kunna gå på det riktiga målet! Precis som ärtsoppan bredvid pannkakorna... Ärthjärnor!

2009-02-15 @ 21:04:38
Postat av: Gurra

Ankungen:

"Jag vet att jag inte har ett fördelaktigt yttre som passar in på dagens ideal."



Vilka ideal ska man gå efter för att en ful människas yttre ska vara fördelaktigt? Det låter direkt motsägelsefullt att fula människor plötsligt blir fina ens om man använder 1400-talets ideal.



Vad gäller dina pluskilon så tänkte jag precis samma sak som Samin senare också skrev. Överviktiga tjejer är alldeles för dåliga på att hitta sina pluskilon. Bara för att man har 10 kg ner tills en övervikt slutar vara en hälsorisk innebär inte det att man är 10 pluskilon ifrån att ha en attraktiv kropp. Ta det som konstruktiv kritik snarare än ett elakt uttalande. Experter världen över är överens om att man mår bra av att vara smal och att det är något man alltid skall sträva efter.



Jag är inte hatisk. När jag själv har en kropp jag inte är nöjd med är jag medveten om detta och strävar efter att förbättra mig. Det hymlas för mycket, man lurar bara sig själv genom att säga att man minsann "duger som man är". Omgivningen lurar man aldrig, tyvärr.



Carro:

"Då vet man ju också själv (om man besitter åtminstone genomsnittlig intelligens) att de personer man omger sig med egentligen inte gillar en för vem eller vad man är, utan endast för ytan."

Som Samin påpekade gäller ju det här med att vilja ha snygga kompisar tjejer och inte killar. Big difference. När killar väljer kompisar utgår de främst från saker som intressen och humor, huruvida mina killkompisar är sexuellt attraktiva eller inte skiter jag helhjärtat i mer än att det är kul för dem själva om så är fallet. Att tjejer inte väljer kompisar under samma premisser är i mångt och mycket naturligt då alla tjejer värda namnet, med få undantag, har samma intressen nämligen mode, smink samt utseende i största allmänhet.



Om intresse spelar en avgörande roll när killar väljer kompisar (säg att vi håller på samma fotbollslag) är det naturligtvis så att alla tjejers stora intresse, utseendet, spelar en avgörande roll när tjejer väljer kompisar. Därför umgås svanar med svanar och ankor med ankor Undantaget är som sagt att många fula tjejer med åren utvecklar en slughet och nästlar sig in i kompisgäng där de egentligen inte hör hemma och heller aldrig riktigt kommer känna sig som "en i gänget".

2009-02-15 @ 23:35:37
URL: http://musicnmylife.blogg.se/
Postat av: KRITIK!

Hallå hallå, har tagit mig tiden och läst lite här. Får lov och säga att du är en rätt tragisk människa, plus att du är tillsammans med en tjej som är HELA 19år och du själv är 28 är ju rent ut sagt tragiskt! Du måste vara så rutten inombords och så sjukt osäker att du umgås med en 19åring som inte har intelligensen att se vilken jävla DOUCHEBAG du är. Herrgud mannen, väx upp och kom ur ditt jävla big brother liv!

2009-02-16 @ 12:35:57
Postat av: Minani.blogg.se

Kritik! Utav alla inlägg hitills så har du skrivit den mest IQbefriade inlägget.

Ironiskt nog skriver du om intelligens. Åldern har ju mycket med hur smart man är. Tala om tragisk, du går in på min blogg och skriver något tragiskt helt annonym och tycker att du är ascool.

Om du är så jävla tuff kan du komma och säga vad du tycker till mig öga mot öga. Men det kommer du aldrig göra eftersom du är en värdelös människa som mår så jävla dåligt och försöker hitta något negativt(i detta fallet åldern) hos andra för att må bättre själv. Herregud tjejen skaffa ett liv eller ta det liv du har nu!

2009-02-16 @ 13:18:25
Postat av: KRITIK!

Hahaha, är det nu mellanöster tempramentet kommer fram? Vågat att tala om min intelligens, när det sitter en enkeltänkande bartender på andra sidan.... som vad jag har hört, ljuger om det ena och det andra. Roligt att du tar åt dig, visar ännu mer på din osäkerhet som själv så stolt säger att du inte har men men. Fortsätt med bloggen, verkar ju får konstruktiv kritik.

2009-02-16 @ 14:00:06
Postat av: Minani.blogg.se

Mellanöster tempramentet? Är det en riktnigen på mitt temprament visste inte att temprament hade olika bredgrader. Inte ett dugg vågat att prata om din intelligens efter som du inte besitter någon alls. Att argumenter med hjärndöda människor som du har ju inte med osäkerhet att göra. Du verkar ligga inne med en schizofren personlighetsstörning eftersom du låtsas inte känna mig genom att gissa mitt yrke men samtidigt vet vad jag är för person.

Jag lovar att jag ska fortsätta med bloggen för att du och alla andra utav mitt ex vänner ska få må ännu sämre än vad ni gör. Alla dessa kommentarer ni skriver är ju ett kvitto på att ni inte mår bra alls. Detta visste redan jag, men nu vet alla andra också om detta. Kul att du fortfarande är anonym.

2009-02-16 @ 14:39:53
Postat av: Anonym

Till KRITIK: inte för att vara otrevlig, men du verkar ju vara helt tappad bakom en vagn. jag tror du är den förste i denna tråd som inte ens FÖRSÖKER argumentera för sin sak utan bara häver ur sig massa nonsens och tror att någon tar åt sig eller tycker du har rätt..

2009-02-16 @ 14:41:33
Postat av: KRITIK!

Hahaha otrevligt ... du är allt rolig du. Jag argumenterar inte för något, jag kritiserar dig bara som människa. Lägger man upp en blogg så får man nog förvänt sig att folk skriver saker som man inte alltid gillar. Slutsatsen jag har dragit är ju inte positiv direkt. Tycker människor som dig, med egon större än solen borde helt enkelt försvinna. Tragisk helt enkel, och från det du skriver ogillar jag dig rakt av. Att du skriver om fula tjejer etc är ju bara ännu värre. Men men, keep up the crappy blogg :)

2009-02-16 @ 15:02:31
Postat av: Minani.blogg.se

Det du gör just nu kallas för argumentera. Man kan kritisera någon i ett argument.

Sjukt underhållande att du berättar för mig att folk skriver saker som man inte gillar i ens blogg. Det är ju det jag tvingar fram med mina kommentarer.

Anledningen till att du ogillar folk med stort ego har med att avundsjuka att göra. Någon eller några med stort ego måste ha kört över dig. Så nu vill du att alla med stort ego ska förintas så du kan få ta plats och synas. Keep up living your crappy life!

2009-02-16 @ 15:39:55
Postat av: larsa

Vilken livs tragedi att blogga.

2009-02-16 @ 16:00:16
Postat av: larsa2

Vilket trevligt kommentarsfält.



Tjejer som är fula behöver höra att dom är det lika lite som snygga tjejer behöver höra att dom är snygga för att gå hem med mig.



Skulle det inte finnas olika nivåer av ful och snygg? Vad fan?! Jag tillhör nog de lägre skikten så det är skönt att ha karisma och intelligens.





Drygt för er utan allt :(

Tur dock att ni fortfarande trots svallande känslor får skriva kommentarer på bloggar och slipper tänka först skriva sen.

2009-02-16 @ 18:14:21
Postat av: Lärarn

"Mellanöster tempramentet? Är det en riktnigen på mitt temprament visste inte att temprament hade olika bredgrader. Inte ett dugg vågat att prata om din intelligens efter som du inte besitter någon alls. Att argumenter med hjärndöda människor som du har ju inte med osäkerhet att göra. Du verkar ligga inne med en schizofren personlighetsstörning eftersom du låtsas inte känna mig genom att gissa mitt yrke men samtidigt vet vad jag är för person. "



Efter att ha läst igenom denna blogg måste jag erkänna att jag finner det lustigt att du hackar på andra när du själv vid minsta kritik skyller ifrån dig samt blir så upphetsad att du knappt kan stava. Vet att stavning och meningsuppbyggnad inte har med ämnet att göra men eftersom vi är inne på att trycka ner andra människor så får du ta en känga.



För övrigt finner jag det föga lustigt, att som bloggaren gör, hacka på "fula" eller "överviktiga" personer. Jag hoppas att ni som går till personangrepp på bloggägaren (vare sig det är välförtjänt eller inte) tänker om nästa gång och inser att ni inte skall sjunka till dennes nivå.

2009-02-16 @ 18:30:03
Postat av: Carro

Jag gillar egentligen inte att behöva smutsa ner mig i sandlådan, men när ett par griniga snorungar inte vill slutakasta sand omkring sig och man själver sitter på ett par stenbumlingar är det ju nästan min plikt som samhällsmedborgare att ta tag i saken. Att du Minani börjar snacka påfågelteori är ju bara det ett bevis på din ointelligens då du helt kommer ifrån vad ämnet handlar om.Att ett attraktivt yttre är en klar fördel och något det motsatta könet dras till ute på krogen är väl en sanning som ingen har förnekat?Vad hela inlägget handlade om var huruvida tjejer väljer vänner efter utseende eller ej, fula som snygga. Missade det va? Lätt hänt...eehmmm. Ditt lika IQ-befriade argument som du tar till titt som tätt a la "den som sa det han var det" är bara för lågt för att ens kunna bemötas. Därför sätter jag mig på din nivå och slår det ifrån mig genom att säga 'jag skriver om dej som kille, jag är ju tjej - två HELT olika saker'. Jag har heller aldrig påstått att du inte skulle vara lycklig. Jag pratade om en typ av lycka som människor som uppskattar annat än yta upplever...det är ju inte lätt för dej att förstå iofs, men du kommer nog veta vad jag pratar om en dag. Sedan vill jag tipsa dig om att inte plocka meningar ur sitt sammanhang, argumenten blir lätt ihåliga då. Jag skrev att när människor trackar dina åsikter och du argumenterar (ok, det var helt fel ordval, jag erkänner) slänger ur dig allmänt kränkande kommentarer och går till personangrepp blir du väldigt uppblåst.Inte för intet som det heter 'Liten på jorden - stor i orden'. Väldigt intressant också att du påstår dig vara kunnig i beteendevetenskapliga ämnen...Det är då förvånansvärt att du inte verkar känna till något så grundläggande som att ett begrepp som 'vackert' är något socialt konstruerat. Det betyder att man inte kan sätta det som en etikett på någon/något, utan det sitter alltid i betraktarens ögon. Jag skulle gärna vilja ha konkreta källor på vilka vetenskapsmän som kartlägger 'fula' människors beteenden som du påstår dig ha läst om. Gurra: Din erfarenhet av kvinnor verkar ju knappast vara beundransvärd, eller är det kanske en viss kategori brudar du hänvisar till. Kanske rentav tillhör bloggarens egen umgängeskrets...?Hur som, vad är det som får dej att tro att inte fula tjejer är intresserade av utseende och mode? Och det mest tragiska, tror du verkligen uppriktigt på fullast allvar att det skulle vara tjejers ENDA intresse?! Vad får dej att tro att vi inte vill ha vänner med humor och ett innehållsrikare liv än så? Kanske finns sådana också då uppenbarligen, men med erfarenhet av att själv vara kvinna menar jag att det skulle bli tråkigare än i graven med sådana vänner. Lite irriterad blir jag också då ni anklagar alla med en annan åsikt än er egen för att ha tagit åt sig av bloggarens åsikter och dessutom går till personangrepp mot dessa. Där kan man snacka 'utifrån sig själv känner man andra'.Ni kan inte hantera kritiken och möter den därför på en låg nivå. I mina ögon uppfyller ju bara dessa personer bloggens hela syfte som "Världens sämsta bollplank". Eller?!P.S. Kul att se att du är 28(!) och är tillsammans med en 19åring. Jag tycker inte det är ngt fel i sig, men lite komiskt är det ju då det bevisar att min teori stämmer ganska bra ändå. "Lika barn leka bäst". HihiTack för mig!

2009-02-16 @ 18:54:10
Postat av: Minani.blogg.se

Carro:



Hur kan du påstå att jag är ointelligent när jag tar upp en teori som handlar om att synas och vara attraktiv.

Du kopplar verkligen inte sambanden mellan mitt inlägg och påfågelteorin.

Läs den innan du skriver nästa kommentar. Källa Google



När fula tjejer inte kan locka till sig snygga killar måste de använda sig utav något som attraherar det motsatta könet. Snygga kompar blir som blir påfågels snygga fjädrar.

Att jag ska behöva förklara allt för Er ar ju pinsamt. Tänk efter om det nu är möjligt när du kladdar ner min blogg nästa gång.



Att tjejernas osäkerhet avspeglar sig i deras ilska för detta ämne är ju ganska uppenbar.

Jag använder mig inte utav den som sa det den kan vara det. Det är reflektion på deras hat.



Ska jag inte plocka meningar ur sitt samanhang?

Vad menar du?

Hur vet du som har träffat mig en gång om min lycka och vad jag upplever.



Du är tjej jag är kille, ja det stämmer.

Gräset är grönt och snön är vit! Vart vill du komma?



Eftersom det är jag som skriver bloggen så är det väl ändå jag som är betraktaren.



Detta skrev du:

-slänger ur dig allmänt kränkande kommentarer och går till personangrepp blir du väldigt uppblåst. Inte för intet som det heter 'Liten på jorden - stor i orden'.



Du säger emot dig själv ett par gånger i samma inlägg.

Så du är stor på jorden trots att du går på personangrepp.



En sista fundering Carro! Du som kastar skit över mig och berättar vilken hemsk människa jag är, varför gick du inte på insidan när du följde med mig hem och sov över, vi skippar detaljerna?



Jag låter Gurra försvara sig själv. Vi gaddar inte ihop oss som ni kränkta tjejer gör.

2009-02-16 @ 19:42:53
Postat av: Gurra

Gurra: Din erfarenhet av kvinnor verkar ju knappast vara beundransvärd, eller är det kanske en viss

kategori brudar du hänvisar till.



Hej Carro, huruvida min erfarenhet av kvinnor är beundransvärd eller inte var en konstig fråga. Är din erfarenhet av killar beundransvärd?



Tillräcklig är den hursomhelst. Den kategori flickor jag hänvisar till är de jag tycker om att umgås med och jag gillar tjejer som ser bra ut och är allmänt söta och glada. Så har du tur behöver du inte känna dig träffad överhuvudtaget.



----------------



Kanske rentav tillhör bloggarens egen umgängeskrets...?Hur som,

vad är det som får dej att tro att inte fula tjejer är intresserade av utseende och mode?



Det skrev jag ju aldrig, tvärtom skrev jag att i princip alla tjejer delar dessa intressen.



----------------



Och det mest tragiska, tror du verkligen uppriktigt på fullast allvar att det skulle vara tjejers ENDA

intresse?!



Det är klart jag inte gör, det finns alltid

undantag som bekräftar regeln och i det här fallet massor av undantag om man dessutom räknar in den kategori tjejer jag inte alls attraheras av. Hursomhelst är det faktum snarare än påhitt att killar är mer benägna att snöa in på områden och därigenom utveckla intressen de brinner för. Vad tjejer lägger sin tid på verkar väldigt ofta begränsa sig till att gå på stan och kika i affärer, ta en kopp latte på waynes och utbyta skvaller, lusläsa facebook och kolla på folks bilder eller blogga samt läsa andra tjejers bloggar (som alltid

handlar om skvaller och mode). Samtliga dessa fenomen går under "utseende, mode och livsstil".



Du hittar inte många tjejer som brinner för film, eller som brinner för musik, eller fotboll, eller hockey, eller ens någon subkultur. Absolut inget ont i att vara intresserad av mode, men tjejer är onekligen mer enkelspåriga än killar, no?



----------------



Vad får dej att tro att vi inte vill ha vänner med humor och ett innehållsrikare liv än så?



Jadu, jag kan inte svara på vad ni tänker (inte alltid i alla fall), bara vad ni gör och utifrån det dra en slutsats.



----------------



Kanske finns sådana också då uppenbarligen, men med erfarenhet av att själv vara kvinna menar jag att det skulle bli tråkigare än i graven med sådana vänner.



Fair enough. Förmodligen tillhör du helt enkelt inte den typ av tjejer jag träffar på om dagarna.

2009-02-17 @ 15:46:35
Postat av: elena

men ursäkta ta reda på fakta innan ni yttrar er. jag undrar jag vilka som ska växa upp

2009-02-19 @ 22:36:22
URL: http://eleena.blogg.se/
Postat av: HAAAAA

MEN DU CATHERINE,vet du hur man gör för att skapa en debatt? o dessutom är de väl ändå du som är mer PATETISK som sitter me 500 favoritbloggar på din sida o bara plöjer igenom en lördag kväll? varför ens bry sig om någons patetiska blogg när du tydligen har andra bloggar att läsa som nu tydligen får dej att må så bra. inte funderat på att gå te en psykolog ist? o stor i orden, liten på jorden? haha, den som kom på de uttrycket är antingen jävligt korkad elr jävligt fet! va är de ni tjejer egentligen kritiserar samin för? att han säger de som folk egentligen menar elr tänker? han går inte till personangrepp så KÖR FÖR FA-AN SAMIN...o att han jobbar som bartender är väl ännu mer komiskt, ja har ju sett hur vissa av er tjejer knullar me bartendern enbart för att få status elr för att få gratis drinkar? vem besitter den största intelligensen? den som raggar på bartendern, elr bartendern? Ensam är stark, de är ju tydligt me tanke på att skaparen av denna blogg kan o VET exakt hur han ska argumentera PLUS att alla verkar ju veta vem samin är så han kan ju inte va feg genom att va anonym?

2009-02-21 @ 13:15:25
Postat av: HAAAAA

Till kritik:



Du sitter o rackar ner på samin för han har en tjej som e nitton, då är de väl ändå tjejen som är DUM I HUVUDET som är me honom om han nu är sån idiot å allt ni säger om denna man? elr ska han få skulden för de me? o vem säger att smartheten sitter i åldern? min 5 åriga systerdotter e fan smartare än va ni e. o om ni ändå ska racka ner på folk så kanske ni ska göra de på ett smartare sätt än att gå till personangrepp.,, så lågt sjönk ju aldrig samin, de e ju först efter alla era idiotiska inlägg som han kritiserar er.. o vem kan klandra honom egentligen? han bara leker me er men ni ser fortfarande bara svart... // Lisa

2009-02-22 @ 13:08:55
Postat av: Anonym

grin då

2009-02-22 @ 19:15:39
Postat av: Anonym

men jag som är skitsnygg då och medvetet umgås med fula tjejjer, vad är det? självhävdelse? exhibisionistisk? eller kanske rent av histrionisk?

2009-02-28 @ 18:37:14
Postat av: Anonym

Histrionisk atm machine.

2009-03-03 @ 15:22:37
Postat av: Snygg tjej

Jag håller fortfarande med Samin på alla punkter, och är trött på att bli "lurad " av mina fula "vänner" bara för jag är snygg och framgångsrik, och umgås med det snygga folket!



Eller vad säger du Samin :P







2009-03-10 @ 18:13:56
Postat av: Snygg tjej

Jag håller fortfarande med Samin på alla punkter, och är trött på att bli "lurad " av mina fula "vänner" bara för jag är snygg och framgångsrik, och umgås med det snygga folket!



Eller vad säger du Samin :P







2009-03-10 @ 18:14:52
Postat av: Zoink

Här får ni era as...



http://www.youtube.com/watch?v=jpqPzY-4iBM&feature=related

2009-03-23 @ 10:23:02
Postat av: Freddy

mycket mycket underhållande! Dessa tjejer måste vara helt jävla dumma i huvet. Tack för att du bevisade detta för oss.

2009-04-04 @ 19:11:34
Postat av: Anonym

omg..haha!!

2010-02-24 @ 12:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0