Lilla Al-Fadji & co

Måndagar kl 22:55 är det lilla Al-Fadji & co som står på agendan.


Humor när den är som bäst. Skrattade mig harmynt ikväll.

Skönt att det levereras något i världsklass till oss som har tröttnat på Björn Gustavssons lama dikter och hans få skämt som han upprepar hela tiden. Hans skämt var roliga de femton förs
ta gångerna. Ävenså hans gaydans
Inte nog med att Björn är tjatig så får han hela svenska folket att bli tjatiga.
Några månader efter Borat hysterin så hade äntligen svenska folket slutat säga wawaweiiwa och very nice så bjuder Björn på en kommentar som sätter sig på hela svenska folkets tunga. Top notch! Gud jag spyr varje gång jag hör det. Det är så illa att jag längtar efter att Borat 2 ska släppas.


image33.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, minns jag inte fel så är wawaweiiwa en kommentar som du flitigt har använt ;)

2008-03-18 @ 20:54:29
Postat av: Minani

Då minns du fel.

2008-03-19 @ 16:45:00
Postat av: Anonym

Lilla al-fadji!!:D

2008-04-15 @ 13:10:09
URL: http://metrobloggen.se/rukksar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0