Tre veckors utvärdering

Jag har inte dåligt samvete och jag tänker inte be om ursäkt.

Tänker inte skylla på att jag har otroligt mycket på jobbet.

Inte skylla på att jag har blivigt lurad och påsåld facebook.com(lunarstorm för äldre)


Enligt mina djupa analyser så är detta ett bevis att jag inte är en bloggmissbrukare.

Men, effekterna av åtgärderna måste följas upp noga så att oavsiktliga bieffekter undviks.

Dessa beräkningar antyder en liten men tilltagande övervärdering.
Men det är ju trots allt tre veckors djupgrävning.





Kommentarer
Postat av: glad

Välkommen tillbaka!

2007-10-22 @ 09:21:07
Postat av: Gunnar Bark

Vad var det för dåre som lurade in dig på facebook?

2007-10-30 @ 17:26:18
URL: http://www.stenstorpsgard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0