Vad är stress för dig?

Den frågan ställde vi när vi skulle rekrytera personal i somras.

Hade jag fått den frågan på en arbetsintervju skulle jag svara:

-Stress är bra, det får mig att fokusera mer och ta i lite mer.


Skulle jag fråga min läkare den frågan skulle han svara:

-Utslagen på din hakan.


Jag hade länge sett framemot dessa intensiva veckor. Massvis med stora bokningar. Viktiga kundmöten. Tex affärslunchen med TeliaSoneras styrelse, det var mäktigt.  Men nu när jag är mittuppe i högtrycket så vill jag bara trycka på paus eller snabbspola framåt.


Frälsningen kom imorse när jag kom till jobbet.

Där står min nya röda tjänstebil i min alldeles egna parkeringsficka.

Mitt namn står både på registreringsskylten och parkeringsplatsen.

Känner mig som en riktig artist.


Kommentarer
Postat av: Johan Hellström

bortskämd anser jag :P
ahhaha.. gött för dig, hoppas du har lite jobb till mig snart oxå då :P

2007-11-22 @ 11:24:33
URL: http://johan.grubblar.nu
Postat av: Nörden

yeah right! Mupp ;)

2007-11-22 @ 16:17:39
Postat av: ;-)

Har du privatchafför oxå?

2007-11-22 @ 17:01:48
Postat av: syrran

det är helt seriöst den snyggaste tjänstebilen jag någonsin skådat! Detta har nöjes gjort bra (:

2007-11-22 @ 21:04:06
Postat av: jess

Haha, jo det var en hemskt fin bil. Kul att det går bra för dig ;)

2007-11-25 @ 13:00:30
URL: http://oops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0