Retard

Det finns för mycket retards där ute som sitter och kollar på amerikanska collegefilmer och blir inspirerade. De tror på fullast allvar att en supernörd får skolans snyggaste och blir super cool. Verkligheten är besk för Er det är bara att inse.


Så himla krystat och se en retard som man vet alltid har vart en retard försöker bland nytt folk.

Försöker att vara normal. Men att vara normal för en retard är onormalt så det blir så uppenbart. Det gör ont i mig när jag ser dem försöka, jag skäms åt dem och låtsas att jag inte ser igenom fasaden.

Retardens klimax är ju när någon normal köper deras oäkta beteende.

Men det brukar sällan vara så länge och slutresultatet blir alltid den samma.

Retarden inser att han är retard och accepterar det.

Något som skulle vara grymt pretentiöst är ju om en normal låtsades vara retard och försöka imponera på retardsen. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är retard :P

2007-12-10 @ 11:27:56
Postat av: Mog

ordet retard.. förekommer 10 gånger i detta inlägg.
är det inte dags att komma på en synonym? (:

2007-12-12 @ 17:53:24
Postat av: Minani

Mog: Enda synonymen till retard jag kan komma på är Mogeh

2007-12-13 @ 12:20:59
Postat av: Mog

haha, japp jag följer ju dina fotspår minani

2007-12-14 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0