Veckans + & -

Veckan som gått har varit ganska innehålls rik, så jag tänkte ta upp det bästa och sämsta med V20

Plus:

1 Nyregistrerat företag
Har bildat ett nytt bolag idag. Har gett mig in i en bransch jag inte visste mycket om. Men nu har jag satt mig in i den och kan allt, tror jag. Det skall bli hur kul och intressant som helst att driva detta företag. Mer om den längre fram.

2 Systeryster
Min  underbara syster tar studenten om två veckor och jag och R har köpt världens bästa present till henne.

3 Min nya mobil
Skaffade en ny mobil i måndags. Hur grym som helst har massa tuffa funktioner. Senaste värsting värstingen såklart. (se bild )

4 Massage
Fick tips utav en kollega om en proffsmassör som var grym. Så jag bokade tid och var där.
Det var det skönaste jag har varit med om trots att det gjorde ont. Hade ett leende på läpparna i minst en timme efteråt. Jag var i himmelriket.


Minus:

1 Wannabe trendsättarbloggare:
Är allergisk mot alla bloggare som skriver om det senaste toppen ifrån H&M. Lars Wallin släng dig i väggen, fjortonåriga bloggare tar över nu. Men frågan är om inte "minut för minut" bloggare är värre?
Skriver ungefär 30 inlägg per dag. Till råga på allt är inläggen fantasilösa.

2 Uteserveringarna
Hur pallar folk och sitta på uteserveringarna när det fortfarande är kallt ut. Blåa i ansiktet och jackan på så sitter dem och tvingar i sig en avslagen storstark. Krögarna är ju inte dummare att dem öppnar tidigare och tidigare för varje år. För dem vet att det finns idioter som sätter sig på uteserveringarna oavsett väder. Om 10 år öppnar uteserveringarna på juldagen. 

3 Min nya mobil

Uselt batteri, måste ladda batteriet varje dag. 



image15


Kommentarer
Postat av: månen

håller helt klart med om minut för minut-bloggarna. "Förut tvättade jag, nu ska jag duscha, sen ska jag äta...bla bla bla"
urk

2007-05-19 @ 01:17:26
URL: http://moonkenny.blogg.se
Postat av: Minani

Månen: Ja, dem borde bli spam-blockade

2007-05-19 @ 12:19:18
URL: http://minani.blogg.se
Postat av: syster

YOU PUT ME ON HOLD? platts nr 2? asså har du tatuerat mitt personnr för att sätta mig på platts nr 2 :P?

2007-05-20 @ 22:19:48
Postat av: Catharina

Läste om din nya mobil, jag har också skaffat en sådan, håller med dig att batteriet är kasst, måste laddas varje dag, min har dessutom inom en månad gått sönder, dom jag ringer till hör inte mig, skitbesviken,

2007-05-21 @ 00:15:47
URL: http://katarina6402.blogg.se
Postat av: Minani

Syster:Sorry syster men buisness går före allt. sluta gnäll.
Catharina: Ajdå det lät inte bra, in till butiken och hota med stämmning.

2007-05-21 @ 11:05:18
URL: http://minani.blogg.se
Postat av: syster

då kan jag ju säga byebye tiger kläder :P

2007-05-21 @ 18:05:02
Postat av: JJ

Tur att denna blogg andas nytt då ,,,not.går rakt in i massan.

2007-05-31 @ 22:16:23
Postat av: Minani

JJ varifrån kommer din självförakt? Kan det verkligen vara min blogg.

2007-06-04 @ 12:22:49
URL: http://minani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0