Stora bokningen

Otroligt mycket på jobbet nu. Hela dagen igår från kl 10:00-00:00 förberedde vi inför den stora bokningen som är idag. Och idag har jag vart här från 08:30 och sprungit runt som en zebra och hjälpt till överallt i huset.Lite påfrestande att folk kommer och ställer samma frågor om och om igen. Och detta efter att man har haft genomgång med dem 10 min tidigare. Min nuvarande chef har förklarat för mig hur det hela ligger till. Ca 10% utav den skaran man har genomgång med inför en stor bokning är frånvarande. Han har nämligen förklarat för mig vad dem tänker på.Han är ganska frispråkig men han påstår att alla som kommer fram och frågar en fråga man precis har förklarat på genomgången stod och tänkte på hur ont dom har i röven pga att deras pojkvän inte tog det försiktigt igår.Säga vad man vill om det . Men med vetskap om varför dem kommer fram och frågar igen så kan man inget annat än bara le och svara på deras frågor om och om igen. Fram till denna tidpunkt  har bokningen varigt felfri. Hoppas det håller i sig hela vägen fram.Runt 01:00 inatt är vi klara och då ska jag hem och ta mig en skön whiskey och slappa i soffan.

Kommentarer
Postat av: kastras

jag älskar många färger

2007-05-05 @ 04:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0