Sahara Hotnights

Var på Sahara Hotnights spelningen i fredagskväll.

Tyckte tyvärr att det var lite sådär, hade förväntat mig mycket mer action från deras sida.

Tyckte inte musiken var så bra som jag hade förväntat mig, men jag ska verkligen inte yttra mig om det. Jag har noll koll på vad som låter bra eller dåligt när det gäller musik. Jag vet vad jag tycker är bra och dåligt däremot.

 

Att jag har nollkoll får jag bevisat varje gång jag och tjejen sitter bänkade framför dumburken och kollar (mot min vilja) på idol. Varje gång jag tycker någon är bra så säger tjejen att det var gräsligt. Juryn då? Jo dom håller alltid med min tjej, sågning efter sågning.

Och när jag tycker något är usel. Då är det halleluja moment och Peter ?wannabe pokerproffs/enda kända tv:profilen som inte får ligga?  Swartling välkomnar dom hjärtligt välkomna till finalen i Stockholm. Detta slår aldrig fel.

 

Så jag kan inte säga om spelningen var bra eller inte jag uppfattade den som sådär.

Men avslutningen var dock bättre. Eftersom min stekiga polare har legat med sångaren i Sahara Hotnights så blev vi inbjudna till lougen. Där satt vi och drack bärs och snacka en del skit. Dessa rockiga tjejer var inte så rockiga som jag trodde. Det var en ganska lugn och stillsam lougefterfest.    
image13

Kommentarer
Postat av: pLuten

Du och musik är inget bra combo. Får damp varjegång du hittar en låt du tycker om, eftersom du spelar sönder den. om och om och om och om igen hela dagen, HELA veckan. gah

2007-05-16 @ 12:49:47
Postat av: mogeh

personligen tycker jag att det är bögit med killar som har bloggar, det är verkligen ingen cruel intentions känsla över det hela

2007-05-20 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0