Ebba Von Sydow

Satt och kolla på "Stina!" på svt24 igår.

Hon hade bjudit in väldigt intressanta profiler och i den skaran är inte Ebba Von Sydow inräknad. Det hon bidrog med i programmet var menlöshet. Hade inte något vettigt att säga eller tillägga. Jag kom och tänka på att Ebba von Sydow är ju Sveriges svar på Paris Hilton fast hundra gånger fulare.

Jag har lämnat Ebba utanför min "allmänbildningsram" så jag vet inte vem hon är och vad hon sysslar med. Det enda jag visste var att hon hade någon koppling till expressen.

Denna tafatta människa blev presenterad som shoppingprinsessa.

Intervjun börjar med att hon erkänner att hon är misslyckad inom allt möjligt.

Vet människan ens vad hon sitter och pratar om? Hon förstår inte hur gräddvita mattor kan vara gräddvita. Ja Ebba kanske för att dom ÄR gräddvita!

Gud vilken jobbig transportsträcka det var att sitta och lyssna på henne.

Trillade av soffan när jag fick höra att flickan tjänar lika mycket som Janne Josefsson, 50 000:- i månaden. Då börja jag fundera kan det vara så att allt bara är ett simpelt PR-trick? Hon kanske inte är den urdumma ytliga wannabe Paris Hilton tjejen.

Jag grunnade över detta ända tills jag blev övertygad att hon är den menlösa blondingen som jag trodde. Hon blev tillfrågad utav Stina Dabrowski hur det känns att vara överklass och får alltid allting hon vill ha. Ebba svara:  

-Jag är inte ifrån överklassen. Jag är ifrån en arbetandeklass för mina föräldrar arbetar.

Tack! Vem fan har påstått att dem som är överklass är arbetslösa?

Bara så ni vet så har Ebba Von Sydows dygn 28 timmar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ebba jobbar som chefsredaktör för tidningen Vecko Revyn

2007-05-08 @ 19:41:11
Postat av: Minani

Tack för upplysningen.

2007-05-08 @ 20:33:48
URL: http://minani.blogg.se
Postat av: elle

Hon var pinsam men jag kan inte säga att hon är dålig på det hon gör! lite självgod kanske men det måste man vara!

2007-05-09 @ 17:49:22
Postat av: Ebbafan

Varför ger du dig på henne? Hon är ju jätte tuff.

2007-05-12 @ 16:17:57
Postat av: C

Kommentaren "jag är arbetaklass för mina föräldrar arbetar" är ju klockren- jag fick den frågan en gång och svarade precis likadant- helt perfekt ju, bättre sätt att slippa svara på en fråga finns ju inte!

2007-06-17 @ 17:33:36
URL: http://ack1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0