75%

Tre utav fyra. ganska nöjd med resultatet ändå.
Punkt ett, tre och fyra bockade jag av.
Drog till jobbet en timme tidigare och förberedde tvåan där.
Så man kan säga att jag klarade todolistan till 100%

Helgen har vart innehållsrik kan man säga.
Mestadels negativa ting. Känner att ångesten kryper tillbaka så jag går inte i på det.Men det är så underbart och veta att man har så goda vänner som ställer upp i vått och torrt.Dom riktiga vännerna kliver kram och dom falska tar ett steg tillbaka när det kommer till krita.
M som hjälpte mig i fredag natt är en sådan vän som går eld och vatten för en vän. Och jag vet att man ska värna om sådana vänner för att dom växer inte på träd.

Trodde inte man kunde få träningsverk i hårsäckarna. Men det har jag nu tack var det MTV
Har aldrig förstått mig på folk som sitter och kollar på musikkanalen MTV.
Men i lördags eftermiddag öppnades mina vyer lite mer.

Jag slog på MTV där Coldplay uppträdde live. Herregud, kan dom göra dåliga låtar? All hår på kroppen bara reste sig. Och när det var slut så bjöd MTV på top-ten med Justin Timberlake det var ju inte heller så tråkigt.

 -håll i vännen som du har kär. Sånt är livet, sånt är livet Så mycket falskhet bor det här Den man förlorar, vinner en annan Så håll i vännen som du har kär.

Kommentarer
Postat av: Melin

Hej får man fråga vart du jobbar?

2007-05-02 @ 11:45:52
Postat av: Mr X

Det kanske du kan klura ut i framtiden ;)

2007-05-02 @ 16:17:27
URL: http://minani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0