Sprith*ra

Igår när jag stod i baren kom det fram två tjejer och ställde sig bredvid mig.

Den ena stirrade på mig. Hon var lagom full.

Det tog ett tag innan hon tog sig mod och ställde sin väl igenomtänkta fråga.

Hon: Vill du bjuda två söta tjejer på en varsin drink

Jag: Nej

Hon blir knäpptyst och kollar konstigt på mig.

Jag: Vart är dom två söta tjejerna föresten?

Hon är fortfarande knäpptyst men nu börjar det svarta i ögonen på henne.

 

Tankarna gick i 130 i huvudet på mig.

Den kommentaren var det väl inte örfilvarning på?

Undra om någon ser mig få en oförtjänt örfil?

Var redo att väja undan för högerhandflatan.

 

Min räddning blev hennes kompis som drog henne ifrån baren.

Jag trodde alla sprithoror dog ut 2001 jag har inte stött på någon sedan dess i allfall.

Det är ju högkonjunktur för fan, har hon inte 100 kr med sig ut på krogen.

Vet ju förvisso att det kryllar utav sprithoror på 18år klubbar, en del går ju ut spiknyktra och kommer hem dyngraka utan att spenderat en krona i baren.  

 

Antar att det var någon desperat jävel som gick på den lätta och bjöd henne och hennes kompis på drinkar. Hoppas han lärde sig en läxa.

Mata in sprithororna

 

Kommentarer
Postat av: Johan Hellström

haha.. Det finns gott om dom, och när man går runt med en kamera så kommer dom som fan oxå. Sen lämnar man inte den för att dansa lite, vad händer då.. ingen som känner igen en... suck för dagens kvinnor ;)
Om man vill ha sex så får man antingen tjata sig till det eller köpa det. Så går det till idagens läge!!

2007-06-17 @ 21:04:16
URL: http://johan.grubblar.nu
Postat av: Anonym

Johan Hellström: Du har inte försökt med charm? Men det är klart, med den inställningen så kan man inte charma några tjejer!.
Antar att det var någon desperat jävel som gick på den lätta (ditt tjat) och följde med dig hem.
Hoppas hon lärde sig en läxa.

2007-06-18 @ 12:30:37
Postat av: Johan Hellström

HAHAHA... säger den som är anonym, va säkert du som följde med hem ...
Nää, jag har mitt på det torra. Men kanske inte du... och när du inte förstår ironi så ska du nog inte svara på såna inlägg ...

2007-06-18 @ 13:23:14
URL: http://johan.grubblar.nu
Postat av: Anonym

Johan Hellström: Ja det var faktist jag som följde med dig hem och jag ångrar det djup. Jag blev för full!

2007-06-18 @ 13:55:37
Postat av: kenny

Fortsätt gärna, underhållning på hög nivå ju!

2007-06-18 @ 15:05:25
URL: http://moonkenny.blogg.se
Postat av: Johan Hellström

Anonym; va säkert du som va så full så du somnade innan vi ens han komma till, men det va väl lika bra för kondomerna va slut och jag vill inte ha fler sjukdomar ;)
Sen att jag fick bära dig hem för du inte kunde gå ska vi väl inte prata om och tacka för frukosten det hade du inte hyft till heller ..
Men det är väl sånt man får stå ut med när man drar hem andra hanssorteringen för man ser ut som man gör ;)
Ha en bra kväll så hörs vi :D

2007-06-18 @ 18:57:01
URL: http://johan.grubblar.nu
Postat av: Stjärna

HAHA ^^

2007-06-18 @ 19:02:08
Postat av: Anonym

Johan Hellström: Nej, det förstår jag med stor respekt, att du inte vill ha fler. Jag är tacksam att jag inte har någon alls. Det var klart att du fick bära mig hem. Hade jag varit nykter, hade det inte blivit något alls. Var glad för det lilla du fick. Du brukar inte få så mycket har jag hört. Du tjatar för mycket! Nästa gång du bär tjejen hem, ta matsäck med dig för säkerhetens skull. Kram på dig ;)

2007-06-18 @ 20:49:08
Postat av: Johan Hellström

Anonym; bra att du har hört en massa på stan, det verkar ju vara rätt ställe att lyssna på ;)
Matsäck? vaför då.. jag va ju hemma?
verkar rinna ut i sanden detta ... lika bra att åka till jobbet och slå i hjäl några timmar..
Hörs i morgon!

2007-06-18 @ 22:02:19
URL: http://johan.grubblar.nu
Postat av: Anonym

Johan Hellström: Ja där ser man vad full man blev. Bjöd du på mycket dricka? När jag vaknade så var jag i min sängen och hade ingen frukostbricka. Bärde du hem mig också? Får jag höra vad det var för frukost, var det något jag missade och måste ta igen? ;)

2007-06-19 @ 16:22:54
Postat av: Johan Hellström

Anonym; Så länge man inte vågar stå med namn så verkar det rätt löjligt... så kliv fram så ska jag tala om va du fick till frukost, ni är så många :P

2007-06-20 @ 08:41:14
URL: http://johan.grubblar.nu
Postat av: Anonym

Johan Hellström: Man ska inte ha så många tjejer så att man inte kan hålla reda på dem. Det är ganska oförskämt att inte komma ihåg en flickas namn. Då kommer du väl inte ihåg vad du fick för frukost heller? Eller får alla tjejer samma frukost? ;)

2007-06-20 @ 14:47:03
Postat av: Candy

Haha, fan vilket svar på tal! Själv har jag bara varit "sprithora" en gång, men då var jag redan rätt full & tyckte att det var skitkul att jucka mot en finnes lår tillsammans med min kompis, bara för att slippa betala de sista shotsen & drinkarna. Vi hade pengar, men var snåla.
Annars brukar jag inte behöva tigga så där, folk vill bjuda mig ändå. Både killar & tjejer. Jag måste locka flator också, eller så är jag bara en sån som ser ut att behöva en drink?! :S Oftast tackar jag hur som helst nej. . .

2007-06-21 @ 21:30:08
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Martin

Klockrena svar! Hade de örfilat dig så hade det varit värt det.

2007-06-22 @ 01:27:25
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Minani

Johan Hellström: you go boy, vi män backar upp dig.
Anonym: Moget att vara anonym.
Stjärna: Visst är detta bättre än Jay Leno?
Kenny: Visst är detta roligare än sitta och googla på Britney Spears
Candy: Modigt att du kliver fram och erkänner.
Martin: du kan väl inte mena att jag var värd en örfil?

2007-06-25 @ 14:16:24
URL: http://minani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0