Massutskick

Två till tre gånger per år har jag för ovana att göra massutskick. Drar mig för att göra det, men slutar alltid med att jag dundrar iväg någon halvtaskig hälsning.

Så var även fallet igår. Satt i bilen på väg till sthlm då det började regna in midsommarhälsningar kors och tvärs.
När vi hade åkt tio mil så hade jag hunnit med följande saker:
Tröttna på skivan
Somnat i en kvart
Ätit upp matsäcken.
Ringa till 3s kundtjänst och gnälla över att GPS:en i min telefon inte fungerar.

Lång bit kvar och lite att sysselsätta sig med.
Så tristessen tar övertaget och får mig att göra ett massutskick.
Hundratjugotvå stackare som fick mitt lama sms.

Under hela dagen kom det tillbaka en massa svar från glada och något berusade midsommar firare.
Gick igenom inkorgen idag och fick se att hundranitton har svarat tillbaka.
Vad är det för oförsämda människor som inte svarar tillbaka på mitt vänliga sms.
Antar att dem inte hade pengar på sitt kontantkort.
Staffet blir att dem blir raderade ifrån telefonboken, hårt men rättivist straff.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Tur att jag svarade då :P

2007-06-24 @ 21:40:15
Postat av: Johan Hellström

Jag fick fan inget.. kanske ska radera dig?

2007-06-25 @ 12:08:29
URL: http://johan.grubblar.nu
Postat av: Minani

Tommy: jag hade inte förväntat mig annat.
Johan Hellström: Om du inte fick något så måste du vara raderad. Med andra ord så har du inte svara på ett massutskicks sms så du har blivigt raderad.
Men eftersom du är min bästa kommenterar så ska jag absolut inte glömma dig nästa gång det nalkas massutskick.

2007-06-27 @ 14:40:00
URL: http://minani.blogg.se
Postat av: syr

inte fan fick jag heller något jävla sms

2007-06-27 @ 21:28:54
Postat av: Minani

Men syster jag hemma i sthlm då, så jag behövde inte skicka sms.

2007-06-27 @ 23:19:38
URL: http://minani.blogg.se
Postat av: Johan Hellström

Men nu tror jag du är ute och cyklar, då jag aldrig fått något massutskick så har jag aldrig kunnat svara.. så skicka genast ett test mess så jag vet att du har mig i telefonen :P

2007-07-04 @ 19:12:24
URL: http://johan.grubblar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0