Fula trynet på startsidan

Är det bara jag som har reflekterat och tröttnat på det fula trynet som är på startsidan på blogg.se?

 

Tycker det är jobbigt att gå in på blogg.se för jag vet att jag kommer få det fula flinet rätt i ansiktet varje gång jag går in på sidan.
Leendet är lite små osäkert och tillgjort. Frågan är vad han tänker när bilden tas.Läskigt värre.

Funderar på och dra igång ett projekt, samla in pengar för att muta admin på blogg.se så att dem byter bild.
Vill du bidra?


image17


Kommentarer
Postat av: Lilli

hahha klockren blogg!

2007-06-21 @ 18:13:25
Postat av: Johan Hellström

Men det är nån tjej oxå.. det har jag sett.. ska se om jag kan fixa en bild sen på det åt dig nästa gång jag kollar ;)

2007-06-21 @ 19:42:03
URL: http://johan.grubblar.nu
Postat av: Snygga nyllet

Hur bidrar man? Jag sätter in pengarna på engång

2007-06-23 @ 12:44:17
Postat av: Sofia

ELLER så klickar du in adressen www.minani.blogg.se och där kan man också logga in :D smart som fan, då slipper man se detta. För det måste verkligen vara ett världsproblem för dig och alla andra! Suck!

2007-06-25 @ 11:11:42
URL: http://scandalproduktion.blogg.se
Postat av: Minani

Lilli: Jag vet.
Johan Hellström: Ordna bilden nuuuu!!!
Snygga nyllet: Sätt in pengarna på min stödfond "mer gucci till Paris Hilton"
Sofia: Tusen tack, nu kan jag sova gott om nätterna och även sluta med min medicin.

2007-06-25 @ 14:11:16
URL: http://minani.blogg.se
Postat av: Lurmus

Är det därför du verkar vara på så dåligt humör när du skriver i den? Måste dissa allt och alla!

2007-06-26 @ 00:29:19
Postat av: nooni

nej minanijon, du är inte ensam.. jag har själv stört mig flertal gånger på hans vidriga tryne, fantiserat vad jag skulle göra med hans kräkframkallande osäkra monaliswannabeleende om ja fick tag på en butterfly.. nej men ärligt.. skönt att det inte bara är jag som är bitter och sågar andra. härligt!

2007-09-15 @ 00:40:56
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0