Juldagen

Dagen D när det gäller utgång.

Det finns många olika argument och teorier om varför alla vill gå ut denna dagen.

Jag köper inte något utav dessa.

Har inte vart ute och festat en enda gång på juldagen.

Chockerand? Kanske. Idag har jag blivit nerringd och smsad utav folk som jag känner och inte känner som vill bli uppskrivna på listan och kl är inte ens 20:00. Tillslut fick jag stänga av telefonen.

Inte en enda blir uppskriven ikväll och det tycker jag är ett rättvist straff för de som verkligen måste gå ut när alla andra går ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså iran iran iran :)

kjaam

2007-12-30 @ 12:29:45
Postat av: Janni

Bra gjort!

2008-03-23 @ 10:00:54
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0